Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Anonyma kommentarer uppskattas inte.

Anonym. om Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge??:
Måste fråga dig, men vart har du köpt den svarta pälsmössan du har på dig?
IP: 85.227.205.27
20 Januari, 02:34


Nu har jag två svar på den frågan.

1: om det var en seriös fråga , så är det ingen pälsmössa utan mitt hår i en konstig vinkel.

2: om det var en dryg kommentar ifrån den jag tror det är så , varför inte bara ge dig redan, lev du på ditt håll så ska du se att jag lever på mitt.

Some have a hard time letting go. *suck*

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!