Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge??

Är det inte så man brukar säga , eller iaf de lite äldre som våra mor och far föräldrar i vilket fall som helst.
Jag håller då inte med den där tron alls! Den som väntar på något gott får ibland vänta FÖR länge.

Skolbytet irreterar mig till max, jag vill ju påbörja skiten nu, nu, nu , NU!
Fatta vad kul det skulle vara ? Om jag redan kommit in och fick påbörja det jag faktiskt vill vara med om och bli!
WUNDERBART!
Men så är det ju inte, för det funkar inte så! Utan jag måste vänta till Mars för att söka och så vet jag inte förräns i Juni vart jag kommit in, och blir det Eskilstuna ska det fixas med lägenhet osv vilket jag iof har många bra alternativ till (hemsidor) men ändå! Jag är en sådan person som vill veta allt så tidigt som möjligt helst dagen efter jag fattat ett beslut så att jag kan ordna det för mig så att jag klarar mig och trivs.
Men NEJ mina vänner NEJ MARS :(


Utöver den lilla paragrafen av att tycka synd om och klaga över sin situation så kan jag meddela att igår fick jag världens godaste godis som varit min favorit sedan jag var liten! Nämligen .... wait for it


MORMORS LÖSTÄNDER!


BARA FÖR ATT BILDEN! SE HUR LYCKLIG JAG ÄR!



Är det ingen annan förutom jag som tycker att färska mormors löständer är det bästa godiset som finns besides chocklad frosseri??
ÄRLIGT??

Jag tror fan ingen kan mostå dom! Däremot måste jagt klaga på en del video butiker som säljer dom!
Ni vet man går in och är så sugen petar lite med spade och dom är STENHÅRDA, what tha fuck is that about?

Nästa gång det händer dvs, kanske den 3.0003030 miljonte gången så ska jag ställa på mig på butikskatedern och skrika : jag vill ha färska mormors löständer för jag vill ha! och springa runt med sånna i munnen.

Någon som är på?

Nej nog med detta oseriösa inlägg nu, dags för film och gissa ? kan ni?

MORMORS LÖSTÄNDER!!!!!


Postat av: pixii

haha! sexig bild^^

men jag personligen hatar sånt godis.. alltså, skumgodis är ju det äckligaste som finns, bara läskigt.. blä.

men då får du iaf behålla dom för dej själv om jag kommer och hälsar på ;)

puss! <3

2010-01-17 @ 23:17:33

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!