Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Veckans händelser kortfattat!

Hej igen. Jag tänkte att jag skulle tala om varför jag varit aå frånvarande denna vecka. Jag hade en intervju på Måndag & innan den tränade jag på gröndal och träffade rosie! I tisdags tränade jag och tog en tripp ned på stan för att fika lite tillsammans med Linda(milles syrra) det var ju trots allt alla hjärtans dag och jag tänkte inte spendera de ensam i soffan hela dagen. Jag tog en cappucino och hon mumsade på mackan som jag bifogat bild på. Jag vägrade beställa en likadan trots att det vattnades i munnen på mig. Jag har gett mig fan på att bli av med min extra vikt. Kan meddela att jag ej tagit en enda godisbit sen tre veckor eller mer tillbaka. Vid sug häller jag upp lite frysta bär med en tesked socker och mumsar på det istället. Iallfall Milosz jobbade kväll så efter fikat drog jag dit i snöstormen och lämnade en blomma & ena halvan av en hjärtformad nyckelring. Bara för att jag älskar honom.. Dock fick jag ingenting själv i år heller. Frustrerande med tanke på att alla andra fick blommor eller blev uppvaktade :( Min onsdag var helt fullspäckad från klockan 11-17.00 med tre intervjuer och pendling fram och tillbaka mellan dom. Hitills fått ett nej ett halvt ja och väntar svar ifrån det tredje. Eftersom jag var dyblöt om fötterna när jag kom hem och redigt trött så tog jag en vilodag ifrån träningen! Torsdagen bestod av träning och inte så mycket mer. Igår sov jag ut för att sedan göra mig iordning för ännu ett gympass. Blev 10min jogging 20min styrka lår och chins/dips sedan avslut med 55minuter spinning. Påväg mot gymmet upptäckte jag att min ena sula på mitt enda par vinterskor hade gått sönder.. Vilket innebar en svettig och äcklig tripp till centrum för ett par nya efter träningen! Väl hemma fortsatte jag och milosz att kolla vidare på "Gold rush" som vi för någon anledning fastnat vid. "dakota fred" är så irriterande och "Todd Hoffman" är bara korkad. Idag (lördag) så har vi varit iväg och tränat tillsammans på Actic (sydpoolen) tillsammans med Rickard W. Riktigt bra tränat utav oss alla tre. De körde rygg och nacke medens jag körde bröst och chins/dips avslutade med 25minuters motion för att bränna fett. Hey ho lets go, måste hamna på 80kg innan sommaren iallafall. Mitt personliga mål sen får vi se vad som händer! Nu får ni lite uppdates i bilder. XoXo Joss

"


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!