Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Sorry!

Jag ber om ursäkt för röran, men bloggen är under upbyggnad.  Tanken är att ni så småningom skall kunna söka på inlägg i arkiv och även kunna mejla mig via bloggen.  Dock hatar jag att koda och den sida jag kunnat ta hjälp av tidigare är ej längre lika hjälpsam.

Jag ska nog få bukt med detta snart ska ni se!

Övrig uppdatering;

Äter numera nutrilette & naturdietsoppor.
Skall satsa på spinning & grupp pass för att förbränna bort det fett som ligger över mina tro det eller ej fina muskler.

Bilden jag lägger upp nu är verkligen osmickrande och inte helt korrekt men inte så helt fel heller.
Så ser jag ut under alla kläder och under fettet ni ser på bilden finns det starka slanka hårda muskler som byggts upp under det senaste året. MEN jag vill ju hemskt gärna att dessa ska synas och fettet ska försvinna så därav fettförbränning 5dagar i veckan & soppdiet.  Hey ho lets go.


Blottar mig, tryck på bilden för större bild!

1:a bilden 8december, Resterande från 2Februari (man ser magmusklerna under) Sista bilden släpper jag ut magen helt. (trycker ut lite)


Nu skäms jag något otroligt, och kommer säkert ångra denna publicering.
Men jag vill för min egen skull föra en såkallad viktblogg där jag är helt ärlig med mina framgångar och motgångar samt publicerar synliga resultat.

Jag får helt enkelt se det som att det är sista gången jag ser ut såhär om 5-12månader skall jag ligga på en markabelt mindre vikt. Kommer se & må mycket bättre.  Tuff tuff tåget går.

I framtiden kommer jag även posta videos där jag tränar styrka.  Jag är grymt stark för att vara tjej och det har inte kommit naturligt eller pga min storlek utan jag har tränat till mig den styrkan.  To be continued.

XoXo Joss

Postat av: Pixii

Jag ser iaf enorm skillnad på hur du såg ut sist vi sågs! Keep up the awesome work! <3

2012-02-09 @ 15:31:24
URL: http://pixiidoll.blogg.se/
Postat av: admin

Tack malin, det värmer! Man blir ju som sagt lite hemmablind! Speciellt när man som jag som har enormt kontrollbehov kring min egen vardag och eget utseende väger mig varje dag och glor sönder min spegelbild... för att sen bara tänka äsch fortfarande lika fet :/

2012-02-12 @ 19:42:35
URL: http://jossdiary.blogg.se/
Postat av: Cajsa

tycker du ser riktigt smygg ut. bara kämpa på du e super duktig

2012-02-29 @ 20:31:19
Postat av: admin

Cajsa, lite väl sent men jag tackar för den fina kommentaren. behövdes verkligen nu då jag inte kunnat träna på 1.5månad och därför gått upp två kg och känner mig fetare än någonsin. var nere på 94kg och nu väger jag 96/97kg igen pga. mens och tidigare knäskada. Skrapade upp mitt knä så jag fick ett inflammerat köttsår! Yeay me typ. nu ska jag komma tillbaka hopp

2012-04-13 @ 17:02:33
URL: http://jossdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!