Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Söndag med guld i mun!

Hej hopp, nu har jag varit lite seg med uppdatering igen jag vet.
Så jag kan ju börja med att hålla vad jag lovat.


Veckans resultat: -1kg
Nuvarande vikt:   97kg



Snabb uppdatering får det bli eftersom jag hade skrivit ett långt inlägg som nu när jag skulle publicera försvann. Tyvärr men så blir det. Får kopiera texten men jämna mellanrum nästa gång.

Fredag: Tränade med Elin. Spinning 45minuter styrka 15min. Fick skjuts ner till stan (tack Elin <3)
Träffade världens bästa Malin för första gången på 1år. Myste till det på 137:an (en ölbar).

Lördag: Malin åkte hem :(!  Milosz & jag tog tåget till Mariefred där pappa plockade upp oss och så åkte vi hem till honom där jag fick träffa min nyfödda lillasyster Alice. Hon är bedårande.  På hemvägen hann vi se slutet av Stoffes innebandymatch i nykvarn ~pappa skjutsade oss~  De vann mot det äldre tjejlaget. KABLAM!

Söndag(dagens): Startade dagen med en shake & ett ägg, drog till Gröndal (scanias gym) med Milosz. Avverkade 35minuter spinning på egen hand och 25minuter styrka. Så stolt över att ha tränat 6/7 dagar.


Bjuder på dagen intag & förbränning i text.

Frukost: 1shake med lite protein i , & ett ägg ~ 200kcal
Mellanmål: 1shake ~ 110kcal
Middag: Knorr soppa, 1/2 keso pkt , 1röd paprika ~ 150kcal
Kvällsmål: 1shake ~ 110kcal

Totalt: 570

Förbränt: 650
= lyckat underskott!

Nu lite uppdatering i bilder sen sängen! XoXo Joss


Pappa & lilla Alice

Nybliven storesyrra (jag)




Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!