Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Snabba puckar!

Jag mindes med ens att jag inte ens har berättat för de få läsare som ej är mina befintliga vänner att jag har slutat på mitt kundtjänstjobb i förra veckan. Jobbigt men sant.  Jag ville faktiskt inte behöva sluta egentligen och jag gick i 7månader och hoppades på att saker skulle bli bättre. Både rutin som lönemässigt och att alla interna fejder skulle försvinna.  Dock så kvarblev alla dessa faktorer och det slutade med att jag blev så stressad att jag när jag sov satte igång väckarklockan på klockan 6 på kvällen. So what tänker ni! Men detta var något jag gjorde mitt i natten på min helg.    DVS. jag kunde aldrig slappan av.

Jag & Mille sitter i soffan en kväll -tre kvällar och hör väckarklockan gå igång och jag blir direkt livrädd och tror det spökar och han säger ingenting om saken.
Sista tillfället sa jag :  Nu får du sluta dumma dig det är fan inte kul att du sätter igång väckarklockan jag blir ju livrädd och tror det spökar. .

Han skrattade och sa : Det måste vara du babe, för du fightas med nattduksbordet i sömnen varje natt och fibblar med telefonen lampan klockan och kuddarna. Jag tror du är jätte stressad.

Då slog det mig på riktigt jag kan fan inte jobba kvar där hur mycket jag än tycker om folket som jobbar där för jag har aldrig haft "night terrors" förr som det så fint kallas på engelska.  & har tidigare sovit skit i veckorna men bra på helgerna.  Skulle aldrig palla att bli berövad på den enda ljuva sömnen jag får.  :(!

SÅ nu sitter jag här i mitt jobbträsk igen och söker och söker.   Däremot söker jag även utbildningar nu så att jag kan åtminstone få CSN och "make something out of myself" om jag inte får jobb denna gång.  Det gäller att ta alla små krokiga vägar också. Vad än det krävs för att lösa pengakris & hälsokris.

Im game, nu kör vi.  Jag måste tro på mig själv , tro att jag fixar det.  Då brukar saker lösa sig i slutändan det är när jag oroar mig till tusen som jag gjort idag *fy skäms* som jag går ner mig och ger halvt som halvt upp. Det tog mig tre veckor sist innan jag hade ett jobb. Nu har det gått tio dagar bara och jag skiter redan ner mig och tror jag är körd.  Whats wrong with me. Jisses.

Jag vill passa på att tacka alla mina vänner ni vet vilka ni är, som hjälpt mig att försöka hitta jobb de senaste dagarna. Alla tips ni har hur små de än kan verka är välkomna. Ni stöttar och hjälper mig mer än ni kan förstå genom att ge tips.  Det hjälper absolut inte att peka ut vad jag inte gör utan den största hjälpen är att jag får visat vad mer jag kan göra än det jag redan själv håller på för fullt med.

Tack <3

nu? Måste jag springa iväg för jag ska nämligen springa några ärenden på stan och sedan direkt till Nautilus för ett gym/konditionspass med bästa Elin.  Hinner jag ska jag tjuvstarta på spinningcykeln.  

XoXo J

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!