Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Man får inte FUSKA!

Nej det får man verkligen inte , och det har jag inte gjort heller.

MEN !

Jag tänker fuska med resultat utdelning eftersom jag blev så glad när jag ställde mig på vågen imorse.  Håll i er!

-0,5kg över natten
Nuvarande vikt: 96,5kg

Gårdagens pass och restrenght gjorde nytta.  Nu ska jag promenera till Gröndal och gymma sen umgås med Rosie.
Därefter blir det en efterlängtad intervju i Stockholm för att sedan åka hem för ett andra träningspass. 

Jag hoppas jag ska ha styrkan och orken att ta mig till gymmet två gånger nu när jag ej har något jobb eller fram tills "jobbet" drar igång. 


XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!