Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Lilla Sibirien

Hej hopp nu står jag i östertälje och väntar på bussen hem. Fryser satan och är as trött. Smått besviken över att det imorgon är alla hjärtans dag och milosz jobbar kväll från klockan 14 :( och ingen av oss har pengar. Jag har haft en enda mysig alla hjärtans dag på 6år av dejtande. Super verkligen :( Kan meddela att intervjun gick bra och nu inväntar jag att gå vidare i processen. Var ett jobb på astra via manpower. Ringde ett dagis efter att rosie klivit av bussen så då ska man på intervju där på onsdag. Ligger i järna. Hoppas hoppas. Soft jobb ju och då kan man kanske framkalla lite moderliga känslor since i have very little of thoose =/ Så synd idag förresten. Hann träffa rosie dryga timmen sen deog vi ifrån mig och väl uppe i stockholm inser jag att jag är 1tim 10min för tidig och har missat massa värdefull tid med henne, tår i ögat fan. & nu är hon med sandra hos henne och jag hinner verkligen inte dit ohhhhh.. För det blir hem vila sen till gymmet för andra gången idag... Så synd. Nu fryser jg om fingrarna. XoXo Joss


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!