Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

I dare you to quit!

Hej mina kära.
Jag tänkte faktiskt vara lite generös idag och dela med mig utav två bloggtjejer som inspirerar mig och får mig att tro att jag en dag ska springa in över mållinjen själv. Jag har en vilja av stål men psyke som en instabil tonåring. Jag har lätt att låta viktstillestånd , en bit mat för mycket, speglar get me down. Är jag ensam så gråter jag ofta (pinsamt men sant) lovade er ärligt och naket. There you go.  Utöver dessa bloggtjejer så finns det en till person som ständigt påminner mig om värdet i det jag gör då jag är nära att ge upp.  Denna person är min kära papa.

Han må inte alltid vara den smidigaste eller den snällaste men han har en tendens att i mina värsta stunder säga exakt det jag behöver höra.  En sak han alltid säger angående min viktminskning är tex. -Stirra dig inte blind på mållinjen ett kilo i taget. Varje kilo är ett framsteg. Vad du än gör ge fan inte upp påt och påt igen.- Tack pappa!

Inspirerande bloggar ; Värsta feta bloggen hennes tidigare blogg (Robine Roman viktblogg), 
My prerogative


Jag ska fasiken lyckas. Jag ska ner till 67kg. Jag ska förlora helst 1kg/vecka jag ska jag ska jag ska.  Now watch me do it. BAM! Om jag på något mirakulöst sätt lyckas gå ner 4kg /månad vilket är svårt men mitt mål. Så innebär det att min viktminskning är beräknad att ta 7månader.  Vilket känns som en oändlighet men rätt realistisitk ändå. Det kallar jag en hälsosam viktminskning.

Jag ska börja veckoredovisa min viktnedgång här på bloggen så att mina resultat syns överallt och ständigt syns i ögonvrån så jag aldrig kan vända tillbaka eller ge upp någonsin igen! Sedan ska jag ta en ny underklädersbild var 30:e dag för att jag längre fram skall kunna sätta den första bilden framför den nya och se alla centimetrar som försvunnit och klappa mig själv på axeln.   Im gonna , I can , I will, DO IT!

I Söndags vägde jag 98kg och på Söndag får ni veta min nya vikt.  PUSS!



Postat av: EliiiN

Söta du är hjärtat :) I know you can do it!

2012-02-09 @ 07:11:10
URL: http://Www.myprer0gatiive.blogspot.com
Postat av: Emelie

Du klarar det! Kul att du har gett dig fan på det! :D lycka till!

2012-02-09 @ 08:18:58
URL: http://emimys.blogg.se/
Postat av: admin

Tack tjejer! det värmer om hjärtat <3 Det är verkligen som min header säger. Järnvilja , bra vänner och kreativitet är vad som kommer ta mig i mål. PUSS

2012-02-09 @ 14:42:39
URL: http://jossdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!