Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Förändring påväg.

Hej mina stackars små läsare.
Även om ni är få är ni rätt trogna förutsatt att det uppdateras generöst här vilket jag tyvärr ej gjort.

Som ni ser håller jag nu på att redigera om bloggen tanken är att det inte ska vara en bil i headern utan en egen gjord header. vad som hamnar där får ni vänta och se.

to be continued....  XoXo
Postat av: Annica

Saknar uppdaterinar! :)

2012-02-05 @ 01:18:53
URL: http://virrigmorsa.blogg.se/
Postat av: admin

hehe, ja jag vet. Det har hänt massor i mitt liv + att jag varit totalt utmattad och nere. Ska bli en förbättring nu. tänkt göra detta till en mer träning och kost inriktad blogg. Som ytterligare en motivering till mig själv att jag gör/fortsätter göra bra ifrån mig.

2012-02-05 @ 15:05:26
URL: http://jossdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!