Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Workout!

Halloj,

Nu har jag som vanligt varit sämst på att uppdatera, men det beror på att jag är så jäkla trött på min blogg.
Design och allt. Jag funderar på att göra som en vän till mig, Vanessa, och bara skriva om träning,klädinköp, mål i livet osv.   Kanske ha frågeställningar osv. 

Så när jag kommer hem ifrån gymmet , och har städat så ska jag ta och vända upp och ner på bloggen, eventuellt ta bort den och bygga en helt ny, under samma namn!

Det visar sig vad det blir!

Såhär har min vecka sett ut iaf;
Måndag: JOBB 8-16, Vilodag
Tisdag:
JOBB 8-16, Gym: Axlar,skuldror,armar,bröst, motion
Onsdag:
JOBB 8-16 ,Vilodag
Torsdag:
JOBB 8-16,Gym: mage,lår,rumpa,nedre rygg, motion
Fredag:
JOBB 8-15, Vilodag
Lördag:
VAKNA, ÄTA, Gym: Motion,Mage,lår,rumpa,nedre rygg, armar,bröst


Nu är milo klar så det är dags att röra på fläsket.

OVER AND OUT
Postat av: vanessa

Det tycker jag absolut du ska göra. Man blir mer taggad till träning och så då också. Och när man har sina mål utskrivet så kämpar man mer för att nå dom också ;)

2011-10-08 @ 20:26:59
URL: http://www.fitnesspinglan.se

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!