Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Tatto-fetisch

Godmorgon världen.

Ja vad är en tatto fetisch. Det är som vilken annan fetisch. Något man tänder på!
Jag tycker att alla killar, tjejer blir snyggare med någon tatuering på kroppen men framförallt killar.

Vilket tydligt setts under åren. Henke=tatuerad Stefan=tatuerad Mille=tatuerad.  :)
What can I say? I have a special taste in men.   Sedan har det såklart funnits undantag , och dom har just varit det undantag i mitt liv. Förhållanden som ej varade länge alls för att person/personerna inte matchade mig eller min personlighet alls.

Just nu känner jag mig jävligt lycklig men framförallt lyckligt lottad som har Mille vid min sida varje dag. Finns egentligen inga ord som kan förklara hur stolt och kär jag är i den mannen.
Hes my pride and joy in life. <3


Nu till rubrikens grund! Jag ska tatuera mig idag är tanken kl.18.00 smäller det. Så de som vill smsa och hålla mig tankspridd under tiden får gärna göra det då det är mer omfattande denna gång och inte kommer att vara så skönt alls. Lägger in lite bilder nedan som illustrerar vad jag ska tatuera in för motiv.   Det ska tänka ena halvan av ryggen gå ut på höger axel och in en bit på höger höft. Så tatueringen kommer att korsa ryggen och täcka min redan existerande tatt.

Axeln kommer se ut såhär (alla bilder är tanga ifrån Google)





Mönstret kommer slingra över ryggen ungefär såhär(alla bilder är tanga ifrån Google)




Sen vill jag gärna att man ser lite skuggning ungefär såhär(alla bilder är tanga ifrån Google)




Med andra ord får vi se vad resultatet blir men jag tror garanterat att det blir hett vilket som!
Vad tycker ni?

Nu måste jag tyvärr fortsätta att jobba lite, men jag lovar att jag hädanefter ska skriva lite trots att jag är trött på min design;) finns de som klagat.

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!