Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Blottar mig!

Jag är mörkrädd, och sover därför alltid med en lampa tänd i vardagsrummet

Jag kollar ibland under sängen i hopp om att karaktärerna ifrån filmen "the grudge" aldrig ska finnas där. Likadant kan jag få för mig att det lurar något vid tvättkorgen.

Jag hatar att somna ensam.

Jag hatar att vakna upp eller komma hem till en tom lägenhet för då känner jag mig ensam & patetisk

Gasen i botten är mitt ofrivilliga motto då jag lider av prestationsångest och ej kan lämnas ensam då jag trycker ner mig själv framför spegeln. (jag hatar min kropp)

Livet har tagit mig med storm men också misshandlat mig fler gånger än jag kan räkna på båda mina händer.

Jag hade en tuff barndom, och tvingades att tidigt växa upp.

Jag pratar ibland inte med vissa medlemmar i min familj pga. att jag tror inte de vill höra av mig

Min pappa & jag är alltid oense , och han kan ibland vara riktigt elak vilket lett till "silent-treatment" ifrån mig många gånger om.

Jag älskar min pappa&mamma mer än allt på denna jord och skulle aldrig byta ut dom.

När livet fallerat har min pappa många gånger funnits för mig trots flera månaders tystnad

Jag är en sann vän, och en sann förlorare.  Jag grymtar inte över lost causes. Jag gräver inte ner mig i gamla bekantskaper. Jag går vidare.

Jag har hotat att ta min bror under den värsta perioden av våra liv tillsammans

Min lillebror är min stolthet här i livet, och inga ord kan beskriva hur mycket jag står bakom honom i allt han bestämmer sig för. Jag finns där för att hejda honom, och för att uppmuntra honom.  Jag slår honom på fingrarna och jag uppmuntrar allt moraliskt beteende.  Min Stoffe min pride and joy

Jag må ha sagt att jag aldrig älskat någon som jag älskar "namn" men sanningen är att Milo är mitt livs kärlek.

Den enda fisk jag äter är sill och stekt lax, allt annat får mig att vilja spy

Jag TÄNDER på tatueringar och hårda tag

Skitsnack är för losers

Jag ber om ursäkt FÖR mycket för saker jag ska ha en ursäkt för

Det finns nu två tatueringar inprintade på min kropp

Piercade näsan när jag var 16

Har jobbat sen jag var 15,16

Gick it-media linjen på gymnasiet

Jag är halvfinne och fick inte skryta om det eller lära mig språket, nu gör jag båda sakerna och skiteri

Älskar att prata svengelska eller skriva korta citat på egelska

Utan musik skulle jag avlida, då många låtar speglar mitt liv.

Åsikt: Rnb är något man mixar ihop på ett mixbord. Rock är något komponerat som spelas med riktiga instrument likaså klassisk musik

När jag går i vissa områden eller ser vissa personer går jag snabbare , och framförallt i mörka gränder.

ovanstående beror på att jag är livrädd för att bli våldtagen eller knivskuren

OM jag skulle våga, skulle jag genomgå fettreducering. men jag hatar nålar, är rädd för knivar, och sjukhus

Jag HATAR svartvita filmer. 

Jag gillar att läsa men är för sönderstressad för att ta mig tid till det.

Nu kommer jag inte på något mer just nu,  var det uppskattat kan jag avlöja något nytt senare.

Postat av: Pixii

2011-11-28 @ 15:03:46
URL: http://pi
Postat av: Pixii

Modigt hjärtat!



Keep up the great work! <3

2011-11-28 @ 15:04:41
URL: http://pixiidoll.blogg.se/
Postat av: Emelie

kul att läsa!! :D och vi hade rätt många lika faktiskt! =)

2011-11-29 @ 11:09:58
URL: http://emimys.blogg.se/
Postat av: joss svarar!

Malin ; tack gumsan, i am sure trying <3!



Emelie; hehe ja jag vet :) vad bra, för mig kändes det som om jag rabbla ;) mumbo jombo^^

2011-11-30 @ 08:56:57
URL: http://ADMIN

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!