Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Kan man trotsa tomten?!

Ja ni hörde rätt jag ska trotsa vår legendariska tomte och gå ner i vikt istället för upp. God mat har aldrig inneburit prinskorv, gravad lax, köttbullar för mig ändå. Det enda jag längtar att få en matsked av är mormors söta potatis grej (finsk maträtt) sen är jag nöjd med någon godis och ett glas vin! Många har såkallade 'nyårslöften' jag har lagt ett 'före nyårs mål' * inget godis innan jul förutom nu när vi firar mille & brorsan * att träna 4-5gånger i veckan fram till nyår. Vart spelar ingen roll men helst gympass x 2tim. Det är viktigt att tänka på sig själv & hur man faktiskt mår så tänkte jag skulle avlägga ännu ett. Gå på massage en gång i månaden fram tills mina axlar mår bättre. Vad sägs hälsosamma löften är bäst; sluta röka är redan klart, visst jag har ständig huvudvärk och mår illa men det skiter jag fullständigt i finns vatten att dricka och tablett för huvudet!! Nu kanske ni undrar varför jag lagt upp en bild på en äcklig babyorm :(. Well, natten till igår drömde jag sjukaste drömmen! Vi var i min lilla lägenhet och hade haft oskyddat sex ett par månader tidigare, när jag plötslig börjar "kissa" ut sånna där små yngel ormar....yuck *ryser* Jag måste vara den värsta mamman för jag råkar trampa ihjäl de flesta och de som klarade sig börja växa i onormal hastighet tills dess att den ena hade lika stort huvud om inte större än mitt. Han var med på vår filmkväll med några vänner när han plötsligt blev aggressiv emot en av killarna i rummet så jag var tvungen att snabbt skicka hem alla medens jag försökte gömma mig för den mindre ormen under min spis. HELT GALET. Som ni kan förstå sov jag skit igårnatt haha. Joss over and out.


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!