Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Framtiden ser ljus ut!

De senaste månaderna har varit väldigt fartfyllda för min del och jag känner att min om än liten men personliga blogg har blivit lidande! Så därför har jag nu tagit ner blogg.se appen för iphone i hopp om att uppdatera den mer! :) Just nu så sitter jag bara och räknar ned dagarna tills den 7/1 då jag&mille äntligen får ett place som vi kan kalla vårt hem. ( hans syster flyttar till en egen lägenhet och vi in i hans) men det finns en massa saker som ska ändras där hemma, men jag ser fram emot den processen ditt mitt blir nu vårt! Älskart. Snart har han fixat sitt körkort också så då blir allt lite mindre omständigt för vår del. När han tagit det ska jag sen ta mitt. Kommer bli så jäkla skönt att slippa kollektiv trafiken. Som btw blir allt sämre.. Vi har en massa saker på tapeten just nu och så mycket som det stressar mig så ser jag fram emot mycket utav det. 26/11lillebrorsans kallas, därefter middag någon dag med pappa&marie, 29/11 mille fyller år, 22/12 syrran fyller år, 24/12 julafton med tjocka släkten , 25/12 mini jul hos mamma men då med milles syster, helgen efter mini jul med pappa&marie, 30/12 nyår(fixa nyårsfest) , 7/1 mamma fyller år men vi ska flytta, 7-31/1 försöka flyttstäda så bra som möjligt. Som ni märker är det rätt galet och inga presenter plandrade, nada inga flyttkartonger och veckorna flyger förbi. Kan någon av er förstå att det redan är första advent nästa helg? Ingen snö, helt otroligt. Jaja nog för tillfället. Puss på er!


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!