Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Oi oi!

Hey yall.  Tänkte bara droppa in här för att tala om att den här gången blir det verkligen att vända på steken bokstavligt talat.   För mycket skrivs på facebook som ska skrivas här istället. 

Kan uppdatera er lite iaf
- jag kör 1000cal förbränning på gymmet 4 dagar minst i veckan numera
- dubbelpass med sim och motion som prio
- kan numera springa 15minuter på löpbandet har gått från 2-15 på 1,5v vilket är en ökning på 500%
-har även dragit min första terräng löpning igår med babe. Vi sprang lilla vändan vid gröndal som är 1,5km jag sprang 1km totalt *stolt* vi gick även hela vägen dit och tillbaka så kanske fick en motionsrunda på 8km igår eller ja snarare gick och sprang vi säkert en mil. SKÖNT!

Har även satt upp ett mål att:
- gå scania milen en gång i veckan
- springa lilla spåret en gång i veckan
- köra mitt caloriepass 2-3gånger i veckan
- vila två dagar utfördelat på veckorna
-jobba lite helger extra för att få allt att gå ihop nu i början (fick gå för arbetsbrist på min b-day 20juni fick jobb i torsdags så har därför en svacka nu i början)
- ska till willys idag för att inhandla fullkornsprodukter och mörkare bröd för att bli lite mer hälsosam.
Ska även köpa massa nutrilette produkter och frukt.  Hey ho lets go!
Lunchen ska ersättas med frukt och nutrilette shake,soppa eller smoothie.  dom är rätt goda.

Åker om två veckor till BULGARIEN :D äntligen med babe, all inclusive en vecka. Bokad sen innan därför augusti månad blir kaos. men ska bli så skönt!

Jag ska bli smal och hälsosam igen <3

thats all for now
XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!