Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Söndag!

Tjollahopp. Som ni ser har jag dragit bort min header den var inte ordentligt redigerad och det har inte synts på min dator hemma. Så nu är den väck tills jag kommer på något annat jag vill ska vara där.
Bytt min visningsbild också så på så sätt är det kanske lite trevligare redan att titta in här!

Idag är det en sånhär riktigt seg söndag då man verkligen inte gjort någonting eller kunnat göra något speciellt heller för den delen. Jag hade önskat att någon kompis skulle nappa eller höra av sig självmant, men så blev inte fallet.
Så allt jag gjort är ätit frukost,målat naglarna och funderat på en dusch ett bra tag nu! Tråkigt? ja.

Har lagt upp en massa bilder på FB också, haha, suck.

Men jag ska nog duscha nu och sen försöka bygga någon mat, imorgon är det jobba jobba jobba igen!
Måste även försöka för allt i världen att hinna förbi försäkringskassan, hur länge dom nu har öppet.
Måste kunna få bostadsbidrag och stämpla halvt arbetslös. Ska försöka fixa det imorgon, kanske livet blir lite enklare tills jag hittat mitt heltidsjobb. Söker som en dåre fortfarande.

Over and Out!

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!