Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Karma existerar!

Yes , I believe in karma just as mutch as the caracter in "My name is Earl"

Jag tror på att allt vi gör i vårt liv det speglar vilka vi är och kommer tillbaka senare i livet gott om ont!

Jag har nu fått belöning för mitt svett och mina tårar. En heltidstjänst på Uniflex, en intervju om en annan heltidstjänst på en lunchresturang i Södertälje som jag ska ta idag. Är det inget att ha har jag ändå min heltidstjänst på Uniflex nu. Kommer att klara mig mycket bättre nu , och kunna göra mer med mitt liv. Resa lite mer mm.

& dessutom får jag komma hem idag till mitt eget place, riktigt skönt faktiskt.
Det har varit härligt att vara här med för det mesta iallafall, men min lägenhet är mer central och något jag inrett och byggt upp! Ska verkligen städas och göras iordning där nu alltså! :)

nej nu har jag tyvärr inte tid med er mer måste hitta skölja av mig och sminka mig lite lätt innan jag drar iväg på resturang intervjun!

XoXo Joss!
Postat av: Annica

Sv: Jo det kan jag tänka mig. Sandra är ju inte direkt hans största idol om man säger som så. Fast det är inte jag heller. Haha! Jag låter allt han gör rinna av mig och plockar styrka från det och ser det som att jag far beröm. Måste ju hitta något sätt att inte ta åt mig. Men han försöker ju knäcka mig men det kommer han inte kunna göra den här gången. Har varit klart på sjukhus pga den idioten :P

2011-02-10 @ 13:36:54
URL: http://leahsmorsa.blogg.se/
Postat av: pixii

Fyfan vad skönt gumman! Grattis!!!!



heltid är ju grymt bra. Stora kramar från Malinski.

2011-02-10 @ 19:34:26
URL: http://pixiidoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!