Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Stress stress stress..... Godmorgon alla B...

Stress stress stress..... Godmorgon alla Blogglärare. Hur mår ni? Jag mår relativt bra med tanke på att jag fick om jag hade tur 4timmars sömn. Fick stressa som en dåre, inte tvättat håret är lite av ett hygienfreak .. Och jag har ont i huvudet. Sen är jag ganska säker på att jag spydde i min egen mun. mums! För övrigt så bor sandra hos mig till på fredag med nycklar och hela köret eftersom hon glömde just sina nycklar i örebro . Haha. Med det är lugnt. Vad har man vänner till annars liksom!? Sen är det mysigt med lite sällskap. Hoppas att dagen går fort! Dagens D-måsten -försäkringskassan med sandra - reklamera ett par skor - handla kattmat - göra mera soppa //diet ha en awsome dag! XOXO JOSS


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!