Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Sova är livsnödvändigt!

Ja att hävda att sova är livsnödvändigt är något jag sätter pengar på anytime. Man känner verkligen skillnaden när man sovit ordentligt eller "tillräckligt" och när man slarvat.  Slarvar man orkar man inte saker som gym eller tvätta.
Diska gör jag oftast alltid lite per dag så det inte är fullt utan bara lite i ena slasken typ. På sin höjd! Alltid varit pedantisk men jag förlorade det lite när vi vart två som gjorde saker hemma och inte bara jag. Jag vart bekväm och lät Stefan ta mycket.  MEN! Jag gjorde mycket vissa perioder då han inte rörde ett skit hemma. Så missta er inte!

Jag vart ringd imorse och det blev full dag. Jag ska jobba veckan ut med att se ut som en slaktare i mitt förkläde och slipa ner kanter på diverse rör. Ensam i ett sliprum.  Kommer säkert ta ända fram till halva Måndagen. Vilket blir bra för ekonomin! & bra för själen för jag trivs med grabbarna och tjejerna på den avdelningen. 

Har två färdiga matlådor i frysen också! Så imorgon blir det pannkakor igen som idag. Sen på Onsdag blir det vad jag än gör imorgon och sen tar jag det jag åt idag och igår till middag. Ris och kyckling med curry sås. Med det här upplägget finns det alltid en matlåda om jag får krupp någon dag och inte ens vill äta.

Nu mina vänner ska jag faktiskt göra just det rubriken säge SOVA! Så jag orkar imorgon!
Har nämligen Camilla här idag som sover över och vi ska båda matas och masas ur genom dörren imorgon halv sju!

XOXO JOSS


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!