Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Naket är bäst! ...

p18-10-10_00_17 (MMS)

Naket är bäst! Ja ni jag tycker fan att det bästa som finns är när man är riktigt trött och slinker ner i ett par rena fluffiga sängkläder naken! Där har ni en lovad god natts sömn. Men se till att ha duntäcke det är kallt ute nu. I övrigt har min helg varit som utlovat helt galen! Nu har jag ingen röst alls ungefär. Jag ger ifrån mig väsningar mer än ord! Hoppas på att vara pigg och tålig imorgon för pikarna lär vara många! Lite bilder och mer om vad som hänt får ni imorgon nu ska jag få 4,5h sömn iallafall! Sista veckan innan lön nu och deadline för nästa. Bara suga halstabletter och hänga kvar. Ska försöka orka träna imorgon. Lite lätt motionsträning bara. Sov gott alla XOXO JOSS


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!