Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

J@VLA SKII-IIIT!

Direkt går en av grejerna sönder och självklart en av favoriterna. happ bara att gå tillbaka till veromoda med det paret. få tillbaka mina 219kr.
sen ska jag testa de med volang igen känns de för tajta ska jag byta storlek om det finns större eller lämna tillbaka dom!  

Finns inget störigare än det här.  Men hade två andra grejer jag spanat på som tillsammans blev den summan eller något. Får se hur jag gör.

Så jävla arg just nu! tur att klänningen satt bra armbandet passa fin fint , örhängena med. och lacklegginsen.
Även jeanslegginsen satt helt okej får va försiktig med dom och gå in dom ordentligt någon kväll.
Linnen ingen fara och påsen ingen fara.   gosch >.<


Ah , jag ska släppa det snart. Det går att lämna tillbaka jag vet! Men ska redan reklamera två andra grejer också!
Plus att jag sumpa en kjol härom dagen tack vare lite klorin. . .  min lycka är stor!


Nu ska jag iväg och handla lite grejer till "dieten" jag ska försöka med denna vecka! 


XOXO JOSS

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!