Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Gnight dear readers! ...

p041010_22_04000 (MMS)

Gnight dear readers! Halloj! Intervjuem gick bra! Han var 90% säker att jag skulle vara en av hans heltids assistenter! Var inte så jätte farligt jobb. Tror inte lönen är högre än 12 faktisk vad jag fått fram utifrån vad han själv sa. Men det är fortfarande 2-4000 mer än vad jag har idag! Och lite ob på det! Ja det blev ingen träning idag men det gör inte fick halv ett jobb och kom i säng i tid. Nu ska jag sova. XoXo joss


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!