Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

D-DAY

Ja det känns som det är dagen D för många saker idag!  Jag kunde inte ta uppdraget ifrån jobbet idag för bussarna därifrån inte går hit när jag slutar för dagen. Missa en del OB-tillägg, men men! Jag hoppas att hon ringer snart så jag får något imorgon som antingen är dag-tid eller inpå kvällen. Bara timmarna rullar in!


Dagens D-day måsten:
-reklamera två varor till vero moda
-fixa en grej på apoteket
-in på indiska och fixa en stretch kjol (hög)
-köpa kattmat
- allra helst gå till gymmet
- komma ihåg att ringa Pappa
- Förbereda matlådor för imorgon med dietvalen för dag 2

Extra "måsten"
-damsuga
-plocka in rentvätten i gaderoben
- sätta en ny tvätt-tid

Klara färdiga gå ungefär. Har inte duschat så är dags att sätta fart. Fick nyss samtalet jag hoppats på och jag ska jobba hos Roy på 210 imorgon (Scania) 6,30-16.00.   Som minus lunch blir 8,5 timme.  GREAT! :)
Vet inte hur många gånger jag får höra  "men dom vill ha just dig Josephine, kan du inte ta det ?!"  " Ja dom gillar dig :)"

Joss says: Gör du ett helvetes bra jobb och dessutom är en riktig pratbubbla med lite charm så kommer folk komma ihåg DIG! Låt dig själv som det heter på engelska grow on people. Det är aldrig fel att vara öppen.
Men man ska välja sina tillfällen, och personer! Nyckeln till framgång är enligt mig var envis, var öppen, uttåtriktad, charmig, trevlig, men visa alltid hänsyn, barmhärtighet och omtanke. Så löser sig allt tillslut även om det ofta som jag tycker själv tar en jäkla tid ;)

Nu mina vänner är det dags att skrubba sig ren i duschen, men jag ska inte tvätta håret för det gjorde jag igår. Har nämligen svårt för att låta det bli naturligt återfuktande eller som enligt mig ens "lite skitigt" for a good cause.
Men nu börjar jag göra det sålänge jag inte haft produkter i det låter jag det vara en dag. 

Vi hörs ikväll , så får vi se om jag hunnit mina måsten eller inte!  Blir det inget gym blir jag besviken , men då får det bli en lång jäkla promenad istället!


XOXO JOSS

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!