Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Låt låren brinna och svetten rinna!

Tja!  Ja det kan man minst säga. Är det något jag är bra på så är det att ta ut mig när jag väl är på gymmet.
& nu har jag fixat så att Sandra kan få ett gymkort där och slippa betala tills hennes bidningstid på wordclass gått ut!
Super tycker jag! Vi är många som tränar på sydpoolen så lets go hey ho. Vi kan gå allihopa eller två och två.
Kan eller vill inte den ena vill säkert den andra. Vi fixar det här tjejer!
Framförallt note to myself: you can do this joss, done it before, come on, show your true spirit!

Schitzo much? NEJ:D!

Så nu är det raka bene, borsta håret, packa ner smink och skor osv sen dra sig till wordclass och säga upp sandras kort där. Sen kör vi hårt på sydpoolen!
Först blir det ett lation pass 18-19 sen lite gymrepetetioner och konditionsträning 19-20 ^^.

Jag kommer dö påväg hem , men det kommer vara värt det i längden!
Uppdaterar mer ikväll. Detta blev lite väl hastigt och lustigt.

Skynda skynda.

XOXO JOSS

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!