Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Ett förstaklassigt klantarsel!

ja det är exakt vad jag är ibland. Har lyckats få självförvållade blåmärken över hela högra låret efter städvagnen på jobbet denna vecka. Eftersom helvetesvagnen inte vill över trösklar utan att man måste göra på ett speciellt sätt för att få över den!
Sen förstår jag för allt i världen inte varför man medvetet lämnar bajs i toan och går ut och ler.  Vi må städa toaletterna men vi är inte där för att städa bajs. Utan för att spruta runt lite medel som håller det fräscht och doftfritt bara.  Riktig jävla vuxendagis är vad det är.  Värst av alla är dock D-gubbarna!

Förutom lite ventilerande, så tänkte jag bara  meddela att jag inte kommer på hemma på säkert en månad då dom håller på och renoverar i min lägenhet och det är ett stort hål i mitt kök, och ett i badrummet. De ska bara få bort fukten så kaklar de om målar om i kök,badrum! Nya skåp förhoppningsvis också..  blir iaf nya golvmattor. mörka hoppas jag! De gröna är ju gräsliga. Dock får jag stå ut med en grön i sovrummet tills stambytet sker!

Det blir bättre hur som iallafall, eftersom dom lovat att dom ska göra detta ordentligt när dom ändå är igång!
Återstår att se! Är för tillfället hemma hos Stefan tills jag får tillbaka min toa haha..

Jobbsökandet går segt men hoppas på att hitta en lösning snart, har till och med kommit på den brillianta idén att jag ska gå scania-gymnasiet haha, läsa specialkurserna som är bara bli klar på något år och fortsätta jobba.  De som går /gått den får pengar under tiden eftersom dom jobbar på scania under tiden. Ska ringa tillbaka till den gubben som kunde svara på det imorgon.  Jag bryr mig inte om att det är omtändigt. mer färdigheter på papper och mer pengar, ett fast jobb efter.  värt?  I think so.  Sen är det bara att slita satan till jag hittar något bättre.

Problem problem, finns det fan gott om. Vet inte riktigt ut eller in när det gäller en grej.. Men vet vad som vore bäst för mig! Man kan inte alltid ta hänsyn till alla andra, mitt problem ligger i att jag bryr mig så mycket om folk.
Ah även detta löser sig snart!

Hoppas tjejorna får en härlig kryssning, ledsen  att jag iallafall inte kunde hänga med.
Ni andra keep up the good work,reading.

XOXO JOSS



Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!