Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Veckan börjar bra!

Kära blogg! Haha nej jag skoja bara!
Hej :).  Idag har jag inte gjort ett skit inprincip. Eller ja kanske var att ta i!
Jag har ju ändå
- tagit disken
- Ätit en jätte god soppa
- försökt komma ikapp med legend of the seeker serien
- Sökt jobb
- Promenerat 3,5km såhär på kvällskvisten/natten.

Det kanske räknas som något?

Igår gick jag som utlovat och tror minsann att det var sammanlagt 4km som jag gick igår om inte 4,5!
Känner mig lagom duktig. Börjar få in rutinen. Berglunds lägenhet var lite mindre än jag trott, men däremot exakt så fin som jag trott. Bra köp! Ps. så grovt avundsjuk på ditt kök.. *morr*
Tänk er chackrutigt golv, svarta skåpsluckor med vita knoppar. asså RAOWR! snyggt.

Men att man måste bli så nedrans svettig av att gå långt och i högt tempo, är fasiken lite jobbigt!
Men det borde ju vara positivt.  Lär ju innebära att det är fysiskt ansträngande och jag förbränner något..

Har gjort ännu en deal med Stefan nämligen att jag ska gå varje kväll till hans jobb lagom till han slutar och åka med hem. Dvs. 3,5km varje kväll! Orkar jag tar jag såklart promenaden på dagen, men skulle det vara så att man är en slashas får jag göra som jag gjort idag tvinga mig ut innan han slutar och gå dit för att möta upp honom. Har man ett syfte till varför man ska gå , är det oftast lättare, men jag vill inte ha det så!
SÅ helst ska promenaden ske under dags tid!

Well jag har väll inte så mycket mer att säga?!

Take care.

XoXo Joss

(här får ni bilder ifrån igår, vart lösögonfransar!)



Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!