Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Underbar dag!

Hello darls!

Idag känner jag att det blivit en del uträttat. Har tex. varit ner på arbetsförmedlingen och lämnat in en ansökan till Poolia som söker en sekreterare/ kontorsassistent.  Efter det satt jag på centralstationen här i Södertälje och väntade på min barndomsvän Jesper som satt fast på tåget i Märsta pga. banfel i Väsby.
Fyfan, ibland så bara måste man älska SL.

Anywho! Vi promenerade hem efter att han  väl kommit fram. Så jag fick  min dagspromenad. Däremot vart det lite synd i form av glass *slår sig själv på fingrarna* men imorgon är en ny dag en ny promenad och förhoppningsvis ett träningspass.

Efter båda lunch , middag och film + serier sitter vi två tröttskallar i soffan och ska dra igång en andra film.
Vi ska se den omtalade "Shutter Island". Kommer nog skita på mig rent utav sagt.  Men det är det väl värt.
Har man sett skiten iaf ;)

Låter er veta betyget på filmen sen! 

Jag har iaf haft en underbar dag so far, och jag hoppas Jesper kommer på besök oftare för han är alltid saknad.

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!