Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

transformation!

Jag känner verkligen att jag behöver en förändring i mitt liv. Det enda jag gör är sover, sitter, och deppar!
Saker som jag tänker göra framöver är:

-nästintill helt sluta med godis , speciellt i veckorna! Ska försöka äta mycket frukt, och popcorn om jag får riktiga abstinensbesvär
-ta en promenad som minst varje dag!
- försöka göra saker även om det innebär att städa eller duscha och sminka mig lite!
- söka mer jobb än vad jag redan gör!
- Jag ska försöka göra klart hallen och sovrummet som vi hållt på och målat i flera månader och inte kommit någonstans med. Om Stefan är för seg gör jag det själv! Jag vill verkligen få det klart så vi kan sätta upp hyllor och göra det lite mysigt där inne.  Just nu känns det som en lagerlokal med en fancy tv och en svart vägg. *suck*

Håller på och tvättar och nu är första omgången klar så måste ner och hänga upp den!


XoXo Joss



Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!