Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

SOMMAR <3

Ja nu börjar det verkligen bli varmt och skönt igen. Och solen lyser någon gång varje dag. I love it! 
Hade en toppen dag med Rosie igår! Men det måste bli längre och mer effektiv nästa gång.
Mer toppentimmar. hihi!

Gick även min runda på 3,5km igår igen! Plus att jag gick tidigare på dagen med Rosie en bit.
Det börjar ta sig minsann. Denna gång ska jag fortsätta med vad jag håller på med. Det är bara jag som lider av att sluta med det! Yes !


Nu? Ja, jag slutade skriva inlägget tydligen men nu har jag iallafall duschat,sminkat mig, fixat håret.
Dagens: leopard topp med svart över och under , med leopard i mitten.  Elvis lugg.  Svart linjer och läppstift.
Sounds good? I think so.  Det är min stil det :)!

Ikväll kl.21.00 ska jag med Emelie S till en krog i Stockholm och se någon kille hon gillars band:) Lär bli skoj!
Snäll som hon är bjuder hon på inträdet, och då kan jag hänga med woho!

Ska bjuda på en sommarbild ifrån igår och en dagens ego! Sen bär det av till willys hårsprayen tog slut i förrgår *panik*


XoXo Joss


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!