Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Första dagen på tvätten!

Ja idag är det min första dag på mitt andra jobb. Jag ska gå dit dessutom så att jag får lite vardagsmotion!
Lagom nervös är jag också, men det ska nog gå bra. Hoppas de är trevliga. För då lär jag trivas som fisken i vattnet.


Skriver även på kontraktet om lägenheten i stan idag. Spännande.  Sen kanske jag ska träffa tatuerarn och lägga stencil på ryggen för framtida tatueringsarbete.  Han sa att vi fixar det förberedande arbetet i förväg och sen gör vi den när jag har råd, och det kommer kosta under 2000.  Så im happy!


Nu måste jag springa , XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!