Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Sjukstuga!

Hey Darlings!
Som ni säkert sett har jag inte lyckats få till någon header ännu och inte heller något under rubrikerna.
Såklart så finns det en anledning till detta därav rubriken idag. Jag har legat sjuk. Tredje dagen idag.
Symptomen stämmer överens med vanlig influensa men oftast åker jag på virus!

Nu när jag fått min kära sambo att fixa ett hemmafix från apoteket så känns det lite lättare att ta sig igenom dagarna iallafall. Jag har däremot varit lite effektiv ändå! Har sökt alla tänkbara jobb på manpower, och nu går jag över till att försöka söka alla på arbetsförmedlingen.
Snart är det äntligen dags att ansöka till nya utbildningen också! Woho! Blir nice om jag kommer in oavsett vart det blir, ibland får man offra lite för att bli något. Kanske inte talat om det för alla än , men jag kommer ju söka till Eskilstuna,Gävle och Stockholm sen vänta på svar från alla och kommer jag inte in i Stockholm väljer jag Eskilstuna och kommer att bo där tills jag utbildat mig.  Men den historian börjar när jag får beslutet.
15Mars söker jag Juni får jag beslutet håll tummarna!

xoxo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!