Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

sign!

Hej vänner!

Jag kan meddela att jag nyss såg den omtalade "Män som hatar kvinnor" av Stig Larsson!
& den var hyffsad faktiskt! Måste jag erkänna. Jag vill normalt sett inte se svenska filmer utan föredrar det engelska språket i film, och även det amerikanska/engelska stuket på film.

Men jag höjer till en skål för denna film *cheers mates*
Den var helt klart värd all uppmärksamhet , jag satt som fastklistrad!

Nu ser jag och sambon på "Sveriges värsta bilförare" och jag säger bara en sak ; jag blir mörkrädd!
Att det finns sånna puckon?  Men jag förstår faktiskt inte hur jag kan bli förvånad.
Det är ju svensk underhållning, och någon måste ju ställa upp och delta i sånna skit program också!

Detta var nog all uppdatering för ikväll, för nu är det dags att gå och lägga sig! För imorgon ska jag ha min första dag på nya jobbet (?)   Dvs. det är mitt nya när jag får se papper som jag ska skriva på.
Vilket isånnafall bör vara imorgon. We will see!

Godnatt folket .

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!