Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Moving up in the World!

Jajemen! Ibland känns mycket hopplöst och ibland så har man anledning att sväva på rosa moln!

Idag har jag all rätt att sväva!  Dagen började med nykära känslor och ett telefonsamtal.
Samtalet gällde en intervju på Uniflex för en administrativ tjänst! Inte tacka man nej till det inte, så håll era små knogar hårt ihop pressade för mig imorgon!

För SKULLE jag få tjänsten har jag garanterad plats sommaren ut och sen är det förhoppningsvis nya utbildningen som gäller, och denna gång rätt utbildning!

Jag har förövrigt haft en wonderfull sleepover med Jocie! Vi såg filmen Precious här hemma hos mig, och jag kan lätt rekomendera den filmen 10/10. Grät en skvätt under tiden jag titta också! Däremot hade vi behövt subtitles under för huvudrollen mumlar när hon pratar. Så vi fick spola tillbaka ibland för att fatta. Men bra var den!
Hoppas jag känner mig helt bra imorgon så jag och Jocie kan simma, och bubbla!

Nu? Sova så att jag är utvilad imorgon.   Godnatt!

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!