Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Hello darls!

Jag sitter här med Jocie som har somnat för andra gången nu i soffan här hemma hos oss!
Hon skulle få sova kvar för mig mer än gärna, men jag vet inte hur glad Stefan kommer bli när han kliver upp då.
Så måste snart väcka henne för att hon ska hinna med bussen. Känns svinigt, hatar att inte låta folk sova, men what to do, vill inte ha skit av pojken sen. Plus att det alltid är sånt himla spring på morgonen för oss ; hitta alla grejer, båda ska duscha eller iaf tvätta ansiktet, äta, packa ner grejor, skynda ut genom dörren!
Så slutade med att vi beställde en taxi hem till hennes päron så hon slipper åka buss hem och får gå och lägga sig direkt. Hoppas verkligen att du inte blev ledsen eller så för att det inte gick att du sov här Jocie! Vilken annan dag som helst då det inte är stress och jobb tidigt hade du fått sova kvar här! Puss på nosen!


Imorgon är då min första dag på det nya och SERIÖSA företaget!
Det är kundbokning , dvs jag bokar in gratis möten där kunden får tips och råd helt kostnadsfritt och efter vad som passar dem bäst.
Detta får jag en trevlig summa fast i månaden för och om jag inte minns fel lite utöver det!
Är det dessutom trevliga människor så kommer jag nog växa som mossa där, dvs aldrig vilja sluta!

Men vi får väll se hur det går imorgon vill inte bygga upp allt för mycket förväntningar (vilket jag redan gjort)!

Imorgon efter jobbet ska jag skynda skynda mig hem för att packa gymväskan och kila iväg till gymmet för att ha ett pass med en PT (personlig tränare).  Som ska visa mig vika maskiner jag bör ge mig på för att få bort det jag inte är nöjd med, jag är pepp!

Om jag inte är allt för trött på Onsdag så ska jag träffa en gammal vän efter jobbet, som jag saknat faktiskt.
Säkert hänt en massa i bådas liv som måste få delas med utav bara helt enkelt.
Det är också något jag ser fram emot, så blir troligtvis en händelsefull vecka och positiv!

Lördag är det påskmiddag hos mormor och morfar , och på kvällen där ska jag nog över till sandras nya place och se hur hon kommer att bo.   På söndag ska jag agera flytthjälp åt Jocie och även hjälpa henne få upp lite grejor ur lådor osv.

Nu måste jag verkligen gå och lägga mig ska jobba om 9timmar och upp om 6!

XoXo Joss!



Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!