Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Haha helt sjukt!

Jag måste bara säga en sak innan jag kryper till sängs. (klockan är föööööör mycket 03.35)
Jag gick in på manpower och räknade mina skickade jobbmejl och sammanlagdt har jag sökt 40 jobb på 1,5vecka om det inte är mindre sen det förra sket sig?
Anyway, helt sinnes.

Någon av dom måste ju nappa? ett bra sådant? 
Har sökt saker med en garantilön på 5000 i månaden också, det om ni frågar mig är inte piss värt, men bättre än inget! Helst vill jag har heltid med timlön , och en shysst sådan. 
Sökt ; cafébiträdes jobb, telefonist, flyttnisse etc etc. rätt blandat.

Håll tummarna hårt nu för att någon ringer!

Godnatt!

Xoxo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!