Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

First day, first date?

Hey everyone!

Idag smäller det! Ska strax åka iväg för att jobba på secure partner i Solna, jag är anställd ska skriva på idag!
Har för mig att utbildningen är kort och att man får ringa rätt snabbt, one can only hope atleast right?

Annan kul grej ! Inte fått tag i Jocie på hela helgen eller hang on snackade visst kort i Lördags I think, men ändå!
Hennes kompis P. svara igår när jag ringde, då hade hon lagt telefonen någonstans eller något så hon hade tagit hand om den. Damit Jocie sms me!

Såg ut som hon haft kul iallafall. Haha my alex H var med mig en kort stund igår, och sen skulle jag absooolut komma ner på cp fastän jag skulle upp 05.30! Människor... jag måste jobba få in pengar sen kan vi ta en Lördag! haha!

Hände en annan kul grej igår också, men det är emellan mig och de inblandade , men ah alltid lika kul när folk inte står på sig utan istället gömmer sig bredvid en dator eller bakom en dator. Jag vet att du läser och Ive done you nothing.
Tack däremot för du tog bort det du skrivit ut på internet. Now please do fuck off?

Nu är det som så att kvinnan ska sminka sig och sen jobba så vi hörs va!

XoXo Joss!


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!