Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Nycklar, födelsedag!

Yes, tyvärr vaken fortfarande ska dra en filmsnutt sen tvinga mig själv att somna!
Jag fick samtal nu ikväll ifrån kvinnan som bor i min lägenhet just nu och jag får nycklarna ihelgen. Så därefter kan jag slipa,spackla,måla, och klistra klart mitt place bäst jag vill innan grejerna åker in!
Så mamma, satsar på att vi behöver låna bilen den 26,27:e! Då ska det hämtas tv -bänkar , datorbord och köras dit säng tv och lådor med grejer!

Är rätt pepp på detta nu eftersom att jag vet att jag snart redan har allt till lägenheten!
Vore inte fel med lite svart plastkakel till badrummet ifrån hornbach dock! Samt handdukar.
Sen undrar jag hur jag ska belysa lägenheten utan lampor! Måste också fixas!
Så det lär köpas en billig taklampa för ett par hundra på ikea sen snarast så att man ser något därinne!

utöver detta får jag massa grejer av den kvinnan redan så som lite glas, soffa, byråer osv. som hon inte behöver.
Så allt ska nog lösa sig tillslut blir ett himla sjå i början bara!

Hoppas på ett ja att få börja en viss utbildning också. Får jag det kan jag söka csn och vara mycket glad tjej igen!

Jobb imorgon 06.50-16.00 , Onsdag 06.50-16.00 ,  Fredag 11.00-19.00
Nästa vecka Onsdag 11.00-19.00 , torsdag 11.00-19.00
Får se om det blir något med tvätten under nästa vecka också.

Är det ledigt denna Torsdag innebär det totalsanering av lägenheten inför lördag.

Nu sova sova säng säng!

XoXo Joss
.


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!