Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

minnesfylld helg!

Oj oj! Här har det inte uppdaterats mycket den senaste tiden inte.
Men kan ta och tala om att det är slitigt att jobba på en tvätt och då är det inte bloggen som blir prio ett direkt.
Utan det blir matlådan , lugnet och sovandet som blir prio 1 istället.


Jag har haft två underbara helger. Förra helgen med Sandra, Henke, och Asko var helt underbart mysig.
Allt gammalt försvann som om någon tändt eld på skiten! Jag fick även prata igenom saker och ting med en nära vän , och äntligen hade jag lite klarhet i vad som är och inte är.

Men det visade sig sen att denna person glömt bort nästan hela det snacket, och jag fick pinsamt nog påminna om allt som sades i ett sms!

Den här helgen har jag spenderat med jessica, henke, henkes två polare robban och stefan i fredags. Sen emelie, christian, johannes, och john igår!  Även denna helg kom det ett liknande samtal som slutade i en minnesfylld kväll.
Gårddagen var kanske inte lika underbar men det var skojj vilket fall som helst!

Veckan som kommer är det inte sagt att det ska vara något på tvätten , men jag hoppas på att iallafall få komma in två dagar så att ekonomin för nästa månad är övr 6000 därifrån iallafall. Sen får jag väll börja visa framfötterna på det andra gigget också så att jag får mer uppdrag som i sin tur leder till mer klirr i kassan.

Sen tycker jag att jag borde ge alla ett gott skratt också. För den här helgen har inte bara varit underbar utan också den mest klantiga hitills.
I fredags gick jag ner i porten inte en minut för sent för att upptäcka att det spöregnade ute. Fort upp i hissen igen för att hämta paraplyet. Ringde samtidigt en på jobbet och talade om att jag tyvärr blir fem tio minuter sen.
Väl nere igen med paraplyet i hand så fick jag inte upp det, och fick åter igen åka upp och denna gång tvinga Stefan att öppna skiten åt mig. Haha. Sen gick jag i spöregn till jobbet. När jag slutat fick jag eld i baken att komma hem kan jag tala om! men när jag skulle ta fram mina nycklar för att öppna postlådan insåg jag att jag lyckats glömma dom imorse i en annan tröja och att Stefan nu var på jobbet vilket innebar att jag då var UTELÅST!  kom in efter 1,15h då jag fått extra nyckeln av hans pappa.

Igår så stod jag med emelie efter att ha ätit en halv pizza på kebab house och rökte vid bussen(vi skulle gå ner senare och träffa några på central puben även kallat "cp" ) då min cigg vände sig emot mig och flippade till och askan hamnade på mina läppar. Jag fick inte bort det snabbt nog. Så har nu idag en ful brännskada precis under underläppen. hahaah. gjorde så ont att jag nästan ville gråta.

Så det har varit en minst sagt värd men klantig helg!

Hur har de senaste två veckorna varit för alla andra??

XoXo Joss


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!