Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Mini semester!

Hej alla glada! Eller?

Nu är vi i Småland, och jobbet vet om det så inga samtal klockan 7 på morgonen iaf *skönt*:)!
Känns lite tomt utan min Trixi i sängen måste jag säga, men jag vet att hon är i goda händer! (stefans syrra passar båda katterna)!
Brukar lätt bli att vi äter en massa här eftersom att de äter fler gånger om dagen än vi gör (stefans farmor och farfar) men nu har jag tagit små portioner eller "ska" ta en liten portion nu. Dags igen *puh*
Ätit två gånger redan nu och det är vad jag brukar äta och sen fika på det och nu deras "middag" aj aj stackars min mage.

Men som sagt ska ta lite så jag slipper gå uppsvälld och mätt hela tiden!

Ska bli rätt skönt att vara här tills på Måndag även om man inte riktigt får sova ut så är sällskapet och slippa jobbet bra nog för att det ska vara värt 3timmars restid hit och hem!
Nu hör jag prassel och prat i köket igen så dags att stänga av och göra dem sällskap så att de inte behöver ropa.
Är inte vana vid en tekniskt ungdom i huset , som sitter vid datorn ofta! Who can blame them? är nog rätt skönt utan det behovet då är allt annat roligare ^^

Nog med svammel för den här gången!

Over and out!

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!