Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Design fixad via hemsida!

Ja, ni hörde rätt denna gång orkade jag inte fixa till ett själv så jag tog en annans design från en hemsida. Henne ni ser länkad nere i hörnet. Det är förbjudet att ta bort länkningen så får stå ut med att ha en annan tjejs ansikte som jag ej känner på min blogg haha! Designen vad bra så får gå. Däremot ska det inte vara hus som header ska såklart göra något personligt och slänga in där. men det blir inte ikväll.

Dagens fundering: vart tog alla sms, msn meddelanden, fb-meddelanden, telefonsamtal vägen? Är jag luft nu?

Jobb imorgon 06:50!

Godnatt.

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!