Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Bloggtorka!

Hello little darlings!
Ja , jag vet att jag haft ännu en öken här på bloggen... Det är inte meningen!
Jag har som ni märkt tagit ett stort steg i mitt liv.  Det är slut, det suger, men det är det bästa för oss båda, anser jag.
Detta är då den största anledningen till varför jag inte skrivit något här. Lusten försvann som med vinden!

Men nu tänkte jag att jag skulle uppdatera lite smått!

Jag jobbar på som vanligt via uniflex men har även som jag tror jag nämt här tagit upp mitt andra extra jobb för att få in en 1000 mer minst i månaden! Genom ökning i timmar per månad.
Well December lönen kommer inte vara något att hurra över men i Januari får jag lön för mödan, då får jag ut troligtvis nästan 12000. vilket är det mesta jag haft någonsin! YEAY me!

Jag har hitills tappat sen slutet av september 6-7kg och 9cm runt den tjockaste delen på magen. Det främre kärlekshandtaget.  & vet ni vad det sjukaste är ? Jag är fortfarande inte gladare, utan har bara träning på hjärnan och tror att jag går upp tio kg för jag vart sjuk en vecka. Suck!
Det mentala kommer väll att komma någonstans på vägen I guess!
Well well.  Söker vidare efter ett nytt jobb, och har börjat träffa mina vänner mer!

Känner att jag kan skratta mer!

Nyårsfest är på schemat!
Julafton firas med tjocka familjen , medens faderns sida är i Thailand.
Sen i Januari åker jag till Spanien i en vecka mellan den 25januari till den 1februari

Well thats all for now, lovar att bli på mer uppdaterings humör men framförallt gladare humör igen snart!

XOXO JOSS


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!