Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

There you go!

Sådär mina damer och herrar! Nu är det klart.  Denna design kör vi på helt klart. Den är så mig!

Hur vore det med lite uppdatering säg?

Som vanligt har jag jobbat hela dagarna! Iaf den här veckan!  Får se hur det blir nästa vecka!
Har kommit fram till att min mini pc ligger och skräpar och kostar mig pengar så om någon är intresserad av att köpa den tillsammans med bra smidigt mini pc väska för 3000 hojta till! NEJ priset sänks inte. Eftersom enbart datorn köpte jag för över 4000 för 6månader sen! den ligger nu ute för 3000 på elgiganten och är knappt använd. Så den och väskan för 3000!
Sen har jag även ett Zega spel med en påse full med olika spel till för den som är intresserad utropspris är 600kr för kittet

10,1" mini-PC med Intel Atom, 1 GB RAM och 250 GB hårddisk.

Smidig bärbar dator med 10,1" WSVGA LED HP widescreen för en imponerande bild.
Intel Atom N450-processor - Med 1GB RAM får du kraften du behöver när du är i farten.
Lagringskapacitet - 250GB hårddisk för filer, bilder, musik och film.
HP QuickWeb - Snabb tillgång till allt du vill ha från Internet.
Kommunikation - Integrerad webbkamera och mikrofon så att du kan hålla kontakt med nära kära.
Anslutning och operativsystem - Trådlös, VGA, 2-i-1 minneskortläsare och Windows 7 Starter 32 bit inkluderat.

För mer information kommentera med er mejl i kommentars fältet.



För dessa pengar kan jag sedan bli kvitt skulden till Stefan och införskaffa lite ikeahyllor och ett nattduksbord till lägenheten.  Ska äntligen leva ut min dröm om hyllor med massa ljus och tavlor! & Andra häftiga saker som drakar och rockmotiv.  Har lagt ut en massa bilder på Facebook på lägenheten som mina vänner säkert känner till, ska någon dag ta mig tid och lägga ut det här också!  får ni se utvecklingen.

XoXo Joss
Postat av: Mamzi

Ja men du har glömt fylla i ditt namn och ort... till vänster högst upp...kramiz

2010-08-13 @ 16:12:06
Postat av: Berglund

Den säljs för 1500 på tradera ;)

2010-08-13 @ 17:18:23

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!