Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Fredagskvällen

Ja hejsan. jag vet att jag lova er detta igår men jag somnade nästan direkt när jag kom hem. Så utmattad!

Jag var ju som sagt ute med Sandra i Fredags men vi började kvällen hemma hos mig med lite förkrök och lustig dans. Peppade med all möjlig musik, och körde även en liten nostalgi tripp till 90-talet med spice girls och Britneys spears. Haha. Dont ask!

Runt tio tiden drog vi ner till Stanleys bar här i Södertälje så slapp vi inträde vilket passa vår ekonomi utmärkt.
Redan roliga och glada så sparade vi även pengar på dricka fronten vi tog två glas var, och dansa en del.
Direkt när vi skulle in så sprang vi in i några irländare som var här i Sverige för att arbeta och bodde i en lägenhet här i centrum (södertälje). De var jävligt trevliga.  Han som Sandra snacka med var lite äckligt på henne , och det var väll lite mindre roligt. Men Anthony som jag snacka med var lika gammal som min mamma och uttryckte tydligt hur han inte gillar yngre kvinnor på  det sättet och vi hade rätt intressanta diskussioner. På ren engelska förståss. Det var jävligt roligt eftersom jag älskar att få använda min engelska. De skulle jobba här i över ett cirka 1,5år så chansen att vi springer in i dom igen är rätt stor.

Efter cirka tre timmar började vi ge upp för kvällen och gick till pizza haket bredvid jag skulle först inte ha något men sen vart jag sugen efter att ha smakat. HMmmm, någon som känner igen detta? haha.
Kvällen var med andra ord guld och det är synd att jag och Emelie.M missa varandra därinne. Hörde att hon leta dessutom. Sorry gumman.

Nu kommer det lite bilder, och sen är det dags att se om gubben ska städa upp efter sig, de har fixat problemet här hemma nu.

XoXo Joss

Sandra outfit som jag valde åt henne på H&M!


Jag sminkar mig för utgång

Sandra och jag färdigsminkade

Haha söt!

Fixar håret

haha


hatar bilder som är tagna underifrån. men jag bjuder på detta.






Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!