Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Varför har jag skrivkramp?!

Ja , varför har jag det för? Helt sinnesjukt egentligen.
Jag är ju bäst på att skriva vanliga uppsatser som man ska låta kretsa lite kring sig själv, men idag finner jag mig orkeslös och i någon form av skrivkoma.
Gissa hur irreterande det är.

Vad har annars hänt idag då?
Ja, jag har skrivit på min text lite till fått lite insikt hur den ska skrivas men fått skrivkoma.
Åkt ner på stan och träffat Alex , som behövde snacka av sig lite.
Vilket jag gärna står till tjänst med.
Jag är den vise ibland för de flesta av mina vänner.
Verkade som han lämnade mig och klev på bussen snäppet gladare iallafall.
Alltid kul att kunna belysa någons vardag lite!

Apprepå fikan på stan. Gud var irreterad jag blir på vissa människor.  
Jag hade beställt en brieost och salami macka och skulle precis ta min sista tugga som jag skärde upp lite fint när den nya tjejen som börjat på mitt favorit fik säger: ursäkta kan jag ta era tallrikar?!!!
Mer bestämt än frågande.
Jag och Alex han minnsan inte svara ens en gång innan hon på två sekunder tog min tallrik och hans och gick.
Fyfan.. hon var där uppe länge och måste sett att jag käkade fortfarande.
Ah, jag kanske stör mig på för mycket saker ibland men jag blir så , aha? ibland.

Nu ska jag skita i texten tills imorgon för jag får ändå inget mer skrivet.. Får strunta i den frivilliga bussresan på PO-dagen imorgon och ta mig hem istället till halv två och fortsätta skriva , då har jag fyra timmar på mig innan simmningen och bör få det klart. Ska stänga av internet dessutom! Det ni! Jag stänga av allt .. men det är nödvändigt för att få saker gjorda.
Ska istället ta tag i fyrspaltningen nu så den blir klar , så har jag bara texten och det muntliga , praktiken, och läsloggarna på en doktorsavhandling kvar innan kursen är slut den 23oktober.
way to go jossan!

Dagens fråga : vilka är ni cirka 15st som läser varje dag , skriv en kommentar med ert namn på detta inlägg.
Kan vara skoj och veta.


Nu får ni ha en bra kväll!

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!