Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

SUCK!

Ursäkta rubriken men jag drar verkligen en djup suck när internet krånglar, hade gjort ett långt givande och smart inlägg om lektionen idag och vad som händer ihelgen men det försvann. SÅååååå irreterande.

Iaf Rosie kommer hit imorgon och vi ska: tona hennes hår brunt , klippa lugg på henne, bada 4timmar på sydpolen!

Lördag: Sofi,jennie,malinski,jonte och jag sen säkert folk jag inte känner ska parta hos jonte med beatles rockband, och sedan allra troligast stanleys dansgolv.
MALIN! dom har bytt ut dom som gör drinkarna där , det är inte han dåliga tror han troligen fått sparken eller något. Nu är det en tjej och en blond kille oftast. Dom har dessutom gjort om där så dansgolvet har en egen bar också. *tumme upp*

JENNIE! Jonte har sprit till oss hos sig men du får ta med till mig när vi ska förparta här.


Så angående det där givande inlägget, det lägger jag upp sen!


Dagen: klippt mig, köpt hårgrejor, bestämt träff med rosie, diskuterat med jonte, slappat

XoXo Joss

Postat av: Anonym

ooooooooh!

såg jag rätt:O

e blond kille i baren? :D

2009-09-18 @ 11:41:57

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!