Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Missa en sak för att klara en annan?

Imorgon klockan 8 är det en föreläsning om portfolion som ska lämnas in i slutet av kursen.
Vilket säger sig själv är rätt viktig , men jag slutade läsa boken nu klockan 00.18 och ska jag va med på den föreläsningen måste jag åka hemifrån kvart i sju.
Det mina vänner är ingen höjdare för en som måste vara uppe minst 1,5timme innan det är dags att dra.

Nog om det jag får köpa en redbull och trycka i mig direkt så jag pallar föreläsningen och anteckna som en tok.
Sen är det gruppmöte och då ska jag ha läst kapitel nio och gjort läsloggar på det och sammanställt en frågeställning av eget intresse till gruppen.  Jahapp då vet man vad man gör på tåget och bussen imorgon då.
Livet som student mina damer och herrar.  Högre nivå är verkligen högre nivå!

Efter gruppmötet är det en till föreläsning och efter det ännu ett gruppmöte där vi ska diskutera föreläsningen, och sen får jag gå hem.  *pust*

Allra troligast så kommer jag vara djupt nersjunken i soffan när jag kommer hem med en kaffekanna i handen och böckerna i den andra, men små roliga kommentarer uppskattas alltid.

Nu ska jag sova och jag hoppas ni andra får sova mer och bättre än jag.

Over and out



Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!