Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

Godmorning pholks!

Just nu sitter jag och kollar på "Jim´s World" Det är bara så värt att titta på under tiden man äter sin frukost. Man får direkt en bra start på dagen.  *skratt*

Igår så var jag och lillebror på sydpolen från kvart i två till kvart över fyra! 
Han är verkligen bäst vissa tillfällen, även om han driver en till vansinne med sitt dåliga tålamod så gör han upp för det med sina roliga kommentarer och hans lilla sätt att säga saker.
Jag vet iallafall nu lite mer än vad jag visste förut och det är att jag är till viss del min brors idol.
Värmer verkligen.
Jag vill jätte gärna ha med honom fler gånger när jag ska träna, han får hoppa och skutta och jag får magmuskler kan det bli bättre!??
Sen blev det en middag med pappa&marie , Stoffe på Barolo här i stan. Jag tog en pasta rätt, som jag verkligen fick kämpa med sen , men det var jätte gott.
Kallt vatten med citron i är mumsigt också!

Veckan ser ut som om den kommer vara rätt skön och gå fort, men jag måste se till att utnjyttja mina två veckor jag har att skriva min reflekterande text, som jag bannemig ska ha A på!
NU ser jag vad klockan är och jag måste skynda mig och föna mitt hår så jag kommer iväg.

XoXo Joss

Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!