Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

God eftermiddag.

Japp ni hörde rätt för somliga är det bara eftermiddag änsålänge.
Måste säga att det var otroligt värt att sova ut idag istället för att gå upp kring nio vilket var min ursprungliga plan.
Plugga? började jag med för 1,5timme sedan och jag känner att jag sakta men säkert börjar få någon form av klarhet i det hela, men det är en del kvar att pränta igenom minst sagt, men det ska förhoppningsvis inte vara några problem har trots allt fyra timmar på mig innan min hjärna ger upp, och då är det en hel panna kaffe som gäller och två timmar till.  Stefan ska nämligen jobba natt och är på ett sisådär humör nu efter att inte ha fått vår nyinköpta router för min laptop att funka så då kan jag likaväl köra ett pluggmaraton.

Imorgon börjar jag inte förräns klockan 1,2 har jag för mig det var, men ska träffa min studiegrupp klockan 12 vilket fall som helst så får jag mer sömn än de senaste dagarna, även om jag sitter till ett och pluggar! *blink*

Nu när jag loggade in på bloggen fick jag en väldigt rolig suprise när jag kollade min statestik.
För två dagar sen hade jag 49 unika besökare och minst 10 andra.
Idag 9unika och 6 andra.

Känns kul att min blogg blir lite roligare och jag gillar mer att skriva i den, sen jag bytte.
Tack för att ni intresserar er och följer den! *ler*

Nu över till gårddagens roligheter som egentligen var mer skämmiga, men jag är en sån som kan skratta åt mig själv mer än vad jag gråter så fort något pinsamt händer haha!
Som jag berättade när jag satt på föreläsningen via mobilen så ramlade jag i trappan där man går förbi längs med raderna för att hitta en plats.
Full smockat med folk på föreläsningen och jag kunde inte hitta mina vänner bland alla ansiktena , mycket frustrerande. Så jag försökte sätta mig så långt upp över alla andra som möjligt för att ingen skulle titta på mig konstigt för att jag var en 15min sen.  I halva trappen så hängde inte min outvilade kropp med så jag ramlade med ena knät rakt ner i en hjärnkant *aj*  en klasskompis räckte fram en hand och frågade hur det gick men jag svarade "stressad" och försökte skratta bort det och fortsatte fort upp , då jag upptäcker till min förskräckthet att mina hörlurar släpar efter mig som ett släp på en brud.  "the bride of embaressment" skulle jag nog vilja säga.
*huH* pinsamt...

Sen hade vi ett gruppmöte dock var två av våra medlemmar sjuka i den skiten jag hade för ett par dagar sen.
Så det blev jag, Emelie, Esin, Ebru! Men det vart en rolig gruppträff som följdes av historier och skratt.
Känns som om vi i gruppen kommer ha en privat social nivå också vilket jag tror om man kan hålla saker isär kommer förbättra vår grupp.

2timmar senare vart det en värdelös föreläsning som nästintill fick mig att totalt däcka på plats pga. dålig sömn.
Men bli inte uttråkade av det , det hände två roliga saker under tiden iaf.

Nummer 1 : jag gav ett exempel på hur min högstadie lärare fick tyst på klassen efter en rast och apade efter hur han hade gjort då tystnade hela salen på 1 sec. till och med läraren undra vad som hände.   " RESPEKT" haha
Nog för att dom säkerligen trodde det var studievägledaren eller läraren , men jag och mina vänner bredvid mig vet att det var jag *muhahah*

Nummer 2: I slutet av föreläsningen när alla bör lyssna på slutpoängen går en mobil igång, och alla vänder sig om och undrar vems och vissa om det är deras egen, när studievägledaren börjar rota i sin väska.
Hela låten han gå och det gick såhär "dooooo you wanna be my lover lover lover, would you be my lover lover"
Jag tyckte iallafall att det var hysteriskt. 

Böckerna viskar "läs mig , läääääss migggggg nuuuu" NU så måste ta tag i att söka upp fler ord och träna mig själv på att skriva en testversion av det jag ska skriva imorgon *tack för tipset julija* <3

XoXo Joss








Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!