Namn Efternamn

Hem    Info    Kontakt    Prenumerera

:*

Hej min älskade lillgums... skönt att se att du klarade dig hem trots skummgummit på tåget... kram älskar dig mamsen


Min mamma kan vara bra gullig ibland. 
Svar: ja skummgummit var en jobbig typ som sedan tog bussen mitt emot min och satt sedan därifrån och glodde vidare med värsta flinet.
Men jag satt ju på andra bussen och det var ju tur det!

Simmningen gick bra kan jag meddela , och jag börjar redan se resultaten. Jag är värd resultat nu tycker jag, så som jag kämpat. Men kampen fortsätter än är jag inte nöjd! Sen är det bra för mig också som har dålig rygg och slapphetsångest.

Tyvärr kom Gina dit för sent så jag orkade inte vara kvar längre och vänta.  Hon ville att jag skulle vänta tills hon kört lite över en timme på gymmet men då hade jag redan simmat två timmar så jag simmade tjugo minuter till och drog sen.
Vi får ta det imorgon hon och jag! Då ska jag också vara lika ambitiös som idag, och förhoppningvis så finns det lite fler banor så man slipper simma på varandra typ stup i kvarten.
Är rätt irreterande när alla simmar på samma bana 8pers och åt olika håll istället för runt som man ska!!

Var över och träffade min käre granne och under en längre tid nära vän Widing för någon timme sen , kom nyss in.
eller ja över en timme var jag väll där , men same shit!
Snackade lite blaj bara.
Nu ska jag läsa kapitel fyra i Svensson boken för något vi ska göra imorgon som jag fortfarande inte fått någon förklaring exakt vad det är för något.
Läser i förebyggande syfte! Sen ska jag gå och lägga mig jag måste sova ordentligt för en gångs skull.


Jennie det finns ett Hollywood life för dig med serru, och det börjar här, hang in there for god sake!
Vi kirrar biffen.

XoXo Joss


Kommentera inlägget här:
HÄR KAN DU ÄNDRA INFO OCH SKRIVA IN KOMMENTARS REGLER OCH KONTAKTINFO, ELLER VANLIGA FRÅGOR


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!